keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Haas(tat)te(lu)

Paula Arkiporinasta muisti meitä haasteella. Tai oikeasti se oli Keke joka haastettiin. Eletään täällä Kassulassa sellaisessa symbioosissa, että yksi meistä on kaikki me. Hih! 
Kiitos Paula <3

Mamma: Keke, ota nyt mukava asento. Mulla on sulle Paulan tekemiä kysymyksiä. Tää haasteleikki on sellanen että pitää
1. Vastata saamiisi kysymyksiin
2. Keksiä viisi uutta kysymystä
3. Haastaa viisi bloggaajaa tekemään samoin.
 .... Okei, aloitetaan.

1. Aamun ensimmäisesi?
"Se on aamulenkki Kassun kanssa. Meillä on sellanen kiva suora ku olohuone > keittiö > työhuone. Juostaan peräkanaa tai sanotaan mieluummin peräkissaa, ku tosta kanasta mulle tulee aina nälkä. Niin ni siinä suoralla pääsee kiihdyttelemään ja suoran yhdessä kohtaa on tiukat mutkat oikealle ja vasemmalle. Tykkään sutia oikealle kun silloin mamman kaks kukkaruukkua kolisee kivasti. Me ollaan aika säännöllisiä Kassun kanssa tän aamuliikunnan suhteen. Se on aina klo 04.00-05.00 välisenä aikana."
2. Ilon aiheesi?
" Kyl se on mun veli Kassu. Meil on tosi kivaa yhdessä. Talvella Kassu oli kyl kova körmyyttelemään, mut mä laitoin tiukasti hanttiin kun se ei millään meinannu uskoo, etten oo tyttökissa. Mut sit Kassu kävi jossakin - mulla sanottiin että pallitohtorissa - ja sen jälkeen Kassu lopetti tollaset tyttöjutut kokonaan. Kai siellä pallitohtorissa jotain ruuvia vähän löysättiin veljen korvien välistä, kun siitä tuli niin rela sen jälkeen. Mamma sano, et jos mullakin alkaa liikaa kiristää, ni sitten minäkin pääsen samaa tohtoria tapaamaan.
Me nukutaan Kassun kanssa usein yhdessä. Silloin Kassu pitää tassua mun kaulalla. Se tuntuu hyvälle."

3. Huolen aiheesi?
"Etten saa nukuttua tarpeeksi. Mulle on sanottu että mulla on ihan oikea nimi Kellikolli. Tykkään nukkumisesta ihan mahdottomasti. Jos mä vaikka nukun pahvilaatikossa, tehdään siitä mulle heti kunnon peti. 
Enkä pienistä nukkuessani häiriinny. Lepuutan itseäni vaikka keskellä lattiaa."


4. Ylpeyden aiheesi?
" Mun täplät, ehdottomasti. Vasemmassa kyljessä oikein nätit. Tästä meillä on mamman kanssa kyl mielipide-ero. Se tykkään et oikea kylki on hyvä. 
Ja mun turkin väri. Ja nenä. Pappa sanoo, ettei missään oo niin hienon väristä vaalenpunaista marsipaani nenää ku mulla. Silloin mä aina pusken sitä oikein kovasti. Se tykkää siitä.
Tuomarit on näyttelyissä kehunu mun väriä ja täpliä. Vasemman kyljen mielelläni esittelen tuomarille. Sähisen jos se koittaa oikeaa puolta katella. Siellä ne täplät ei oo niin ku vasemmalla."


5. Illan viimeisesi?
" Liikunnan merkitystä ei voi kissan elämässä liikaa painottaa. Kyl se on kunnon paini Kassun kanssa. Juostaan ja painitaan. Meil on sohva silleen kivasti, et sen yli pääsee hyppäämään. Kiva loikata mamman ja papan välistä kun ne kattoo telkkarii. Taas mennään, ne sanoo. Ja niin me kyl Kassun kanssa painellaankin. Sit mä vähän syön ja menen täyden masun kanssa nukkumaan."


Mamma: No niin, siinä ne kysymykset oli. Hienosti vastattu.
Keke "Mut ketäs me sit haastetaan mukaan?" Voisin katella noit kissablogei, ketkä pyydettäis mukaan"

.... blogien selailua...

Keke "Ei hitsi, kaikki on jo saaneet tän haasteen. Mitäs nyt tehdään?"
Mamma: Jos nyt vaan jätetään haaste tähän. Ku oikeastaan pitäis vähän tietää, mitä toiset tällasista haasteita tuumaa.
Keke: "Mut kivaahan tää oli."
Mamma: Juu olihan tämä, mut ei voi tietää muista. Mutta voidaan miettiä kysymykset. Katotaan mitä saadaan kasaan.
Keke: "Okkei. Mä haluaisin tietää et 
  • 1. mikä paikka on sun paras?
  • 2. nukut sä kuin?
  • 3. kiva leikki?
  • 4. paras kaveri?
  • 5. hauska muisto?
Keke: "Voiks oikeesti kysyy, vaikka ei ole keneltä kysyy?"... Mamma huus tuolta keittiöstä että kyllä kysymyksiä maailmaan mahtuu. Sepä huojentava tieto. Painanko mä nyt sit tota julkaise-nappulaa?"



Joo paina vaan!



18 kommenttia:

  1. Ihanat vastaukset ja hyvät kysymykset :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vastaukset tuli silleen rennon letkeästi. Kysymykset on ihan Keken miettimiä ;)

      Poista
  2. Max: Hih. Pallitohtori :-) Mäkin olen tainnut käydä siellä joskus. Ps. Ootteko käyneet meidän blogissa, siellä on myös arvonta meneillään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva tohtori. Kohottaa mielialaa ;D Kiva blogi teillä. Ja arvontaan osallistutaan, tottakai.

      Poista
  3. Kiitos hyvistä nauruista! Ja kuvista taas kerran! :D

    Tiikerililjan Elina

    VastaaPoista
  4. Te ootte niin kovin nättejä... ihanat turkit :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Se on säännölliset elämäntavat toi turkki :)

      Poista
  5. "Ylpee oon pojastani!" ,Terveisin Viljo-iskä
    "Vähäks Keke on cool" ,Terveisin Veikko-veli <3
    "Ihana rakkauspakkaus Kekeliini söpöliin" , Terveisin Hanna

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 "Yhtään ei enää sydämiä, ettei nolostuta" huutelee liian cool Viljo ja enoleyhtäänsöpö Veikko :P

    Pusun lähetän kuitenkin, siihen ihanan vaaleanpunaiseen nenunpäähän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Iskä <3
      Tsaukkis broidi :)
      Puskisin jos ylettyisin Hanna sua.
      terveisin Keke

      Poista
  6. Pipsun ja Miirun Pirjo29. toukokuuta 2014 klo 9.25

    Keke, oot kyllä taitava nukkuja <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen on syntymälahja. Kuulemma vauvana söisinkin selälläni. terv. Keke :)

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Joo, ollaan me kaksikko. Täydennetään toisiamme hyvin. Kassu on älykkö, mä sellanen toiminnankolli (silloin kun en nuku). terv. Keke :)

      Poista
  8. Voi mahdoton, kuinka ihania kuvia taas. Kekellä maan mainiot vastaukset! Ja kivoja kysymyksiäkin Keke Kellikolli keksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula! Keke oikein tykkäs kun pääsi haastateltavaksi :)

      Poista
  9. Haasteet on kivoja, mammalle tiedoksi =)

    Ihanat kuvat ja vastaukset. Toi kolmosvastauksen toinen kuva on ihan maailman parhaita otoksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä. Mamma laittaa sen korvan taakse :)
      Lötkö-Keke. Pitkä poika on milloin missäkin tolleen pitkänä pötkylänä.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...